baner-poslugy

Широкоформатний друк

Здійснюємо сольвентний та екосольвентний друк на носіях:

Банер, банерна сітка, самоклеюча плівка, перфоплівка One Way Vision, папір Blue back, текстиль, прапорна тканина, холст.

Основна сфера застосування – зовнішня реклама: бігборди, сілітайти, конвексборди, оформлення вітрин, обклеювання транспорту тощо.

Банер

Банер – пластичний ПВХ, армований поліестеровою ниткою.

Банерна тканина характеризується щільністю та методом виготовлення. За типом виготовлення банер може бути литим чи ламінованим. Ламінований банер, як правило, має меншу щільність та візуальні відрізняється від литого.

Банерна сітка – перфорована банерна тканина.

Відрізняється розмірами перфорацції, наявністю підложки та типом армування.

Характеризується високою розмірною стабільністью, стійкістю до УФ-випромінювання, хімічному впливу. Відноситься до важкозаймистих матеріалів.

Банерна сітка застосовується для розміщення у вітринах, а також на фасадах будинків.

Самоклейна вінілова плівка – один із найпопулярніших носіїв для широкоформатного друку.Найпоширеніша в Україні самоклейна плівка торгової марки Oracal, тому що саме плівку цієї торговою марки першою почали завозити на територію України. Ця торгова марка настільки популярна, що в Україні стала загальною назвою будь-якої самоклейної плівки. Для зовнішнього застосування використовують частіше глянцеву плівку, так як менше затримує бруд. В середині приміщень використовують матову плівку, так як вона зменшує появлення відблисків.

One Way Vision – перфорована самоклейна плівка, використовується для оклеювання прозорих поверхонь для збереження проникнення світла. Застосування плівки – оклеювання вікон муніциального транспорту, а також вікна магазинів та офісних приміщеннь.

Папір Blue Back
Папір BlueBack – спеціальний вологостійкий папір з синьою зворотною стороною. Покриття синього кольору, нанесене на тильну сторону, дозволяє наклеювати носій на темні основи – без викривлення кольору і без просвічування нижнього зображення. Використовуються намотки шириною 1,26 м, 1,60 м. Папір не схильний до набухання від води та розривам внаслідок механічних впливів, високостійкий до коливання температури и вологості навколишнього середовища. Ці особливості дозволяють використовувати цей папір як всередині, так і зовні. Найпопулярніший папір Blueback в щитовій рекламі – бігборди.